OUR PLAN
Space Branding
We are a company that proposes differentiated space branding.
By predicting lifestyles, we plan space products as new places that everyone can relate to.
Lifestyle elements that dominate the behavior of space users are incorporated into the space, and
the process of creating space with the user as the subject is carried out.
Space branding refers to the process by which new values are formed.
- Space Planners – Research paper on the branding process of space marketing -
우리는 차별화 된 스페이스 브랜딩을 제안하는 회사로
라이프스타일을 예측하여 모두가 공감할 수 있는 새로운 장소로서의 공간 상품을 기획 합니다.
OUR WORK
We are space planners (space development, planning)
Creating spatial stories through creative research and analysis,
Space branding - We carry out space product planning, differentiated design and planning, and management work.
우리는 스페이스 플래너(공간 개발, 기획자)로서
크리에이티브 리서치와 분석을 통해 공간의 스토리 창조하며,
스페이스 브랜딩 공간을 상품 기획, 차별화 된 디자인과 설계, 매니지먼트 업무를 진행합니다.
OUR MISSION
Space is a means of communication with users,
When the story and concept that a brand represents is expressed through space, the effect can be further maximized.
Through a space with stories and concepts,
Our mission is to develop a space that makes users’ lives more meaningful, creative, and satisfying.
We will develop a space where various experiences and experiences can be remembered by users.
공간은 이용자와의 소통의 수단으로,
브랜드가 표상하는 스토리와 컨셉이 공간을 통해 표현될 때, 그 효과는 더욱 극대화 될 수 있습니다.
우리는 스토리와 컨셉이 있는 공간을 통해,
이용자의 삶을 더욱 의미 있고 창의적이며, 만족감을 증진 시킬 수 있는 공간 개발하는 것을 사명으로
다채로운 경험과 체험이 이용자에게 기억될 수 있는 공간을 개발 할 것입니다.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |